fredag 9 april 2010

Fredag.

Ja, Lovisa har blivit så gott som frisk nu, trots att hon har lite hosta kvar men inte alls lika allvarlig hosta som det har varit.
Hon fick vara ledig nu i onsdags med mig och vi åkte in till stan och kollade lite på Dollar och handlade lite mat på Coop.
Jag hittade en förvaringsbänk i läder där på Dollarstore i läder. Så den köpte vi, jag tänkte att den passar tillsammans med våra stolar som vi har till matbordet som vi har i vardagsrummet.
Sen sväljer den nog ganska mycket, jag tänkte försöka "gömma" undan Lovisas leksaker där.
Det skulle vara skönt att slippa se dem. Det ser så stökigt ut.
Men jag skall greja iordning det i helgen tänkte jag, jag hann inte i onsdags.

Igår när jag kom hem från jobbet hade vi fått svar från kirugen uppe i Huddik.
Det stod att de hade tagit bort en knöl på nyckelbenet som skickades iväg på mikroskopisk undersökning som de nu hade fått svar på och att svaret var att "det som de hade tagit bort var 2 cystor med oidentifierbar inflammation i, men inget som var elakartat.
Himla mystikt svar tycker jag. Tur att det inte var elakartat då iaf.

Ja, idag är det fredag. Känns väldigt skönt att det är helg. Inte för att vi har något inplanerat direkt.
Kennet skall väl åka upp på motorrevyn i Bollnäs han, jag får se om jag följer med.
Men det blir väl antagligen så. Lovisa ska iaf med, det gjorde hon klart för Kennet igår. =) Mammas gohjärta.
Sen skall vi väl åka och handla lite oxå . Kennet skulle väl köpa gipsskivor till badrummet upp han. Så han skulle väl sätta igång med det om ett tag som det verkade.

Själv skall jag nog försöka gå ner och lägga på ett lager kvistlack, så jag kan börja lägga på trägrund till veckan som kommer.

Idag skall vi äta parisare när jag kommer hem. Det var evigheter evigheter sen vi åt det. Åh vad gott. =)

2 kommentarer:

internetmarknadsföring sa...

duktig :) tack för dela

Johanna sa...

ja men det gör ni helt rätt i:-)

robert jobbar på energibrunnar nord AB