fredag 10 oktober 2008

En stund.

Jag sätter mig och skriver en liten stund.
Jag har hållt på och tvättat en massa idag, är inne på 4:de maskinen nu och det är inte den sista för dagen. Det känns väldigt skönt att få undan litegranna.
I helgen skall jag och Kennet städa härhemma är det väl tänkt. Pga att Lovisa är sjuk s känner vi att det behövs lite byte i sängen samt dammsugning och torkning av golven.
Det är så skönt när jag kan få hjälp av Kennet (ytterst få gånger, och jag vill inte ropa hej än heller) för då går det så fort. då är man ungefär klar på en timme.

Jag satte mig och skrev en sväng för Lovisa (som har sovit 2 timmar) ville inte vakna alldeles nyss så jag satte mig här en sväng.
Hon behöver sova, för hon är lite förkyld och har ögoninflammatoíon oxå.

Nej, nu vaknade hon.

Inga kommentarer: