måndag 22 september 2008

Tut-Bingo.

Ikväll har jag, Jonita & Gittan (Mattias mamma) varit på tut-bingo uppe på Hällåsen.
Å inte vann vi nåt heller. Känns lite surt.
Det var sista gången nu så det var ganska mycket i potten. Över 20 000:- har jag för mig, seriöst dåligt minne man har.. !?!
Jag var 1 nummer ifrån att vinna 1000:- och Jonita var 2 nummer ifrån att vinna 20 000:-
Hade hon vunnit det har jag blivit avundsjuk. Vem skulle inte bli det?
Om hon skulle ha vunnit så skulle hon åka till Ikea imorgon sa hon.
Ikea vill jag åka till oxå, vi har massvis med saker vi skulle behöva köpa därifrån. Men det får bli längre fram isåfall.

Imorgon skall vi åka och gratta min syster Malin som blir 1 år äldre.
Jag vet inte om det bara blir jag & Lovisa eller om Kennet bestämmer sig för att följa med oxå. Det återstår att se..
Jag vet inte vad jag skall köpa åt henne heller, det blir nog några lotter.
Jag har inte tid att leta efter nåt annat heller så..
Hoppas hon bjuder på nån god tårta. =)

Nu skall jag gå ner och ta en snabb-dusch och sen hoppa ner i sängen med Kennet (som för den delen redan ligger och sover).

Inga kommentarer: